Vivechrom: Δίνει έμφαση στην ξενοδοχειακή αγορά
10/12/2015
Με στόχο την ενίσχυση της παρουσία της στον τομέα του τουρισμού η εταιρία Vivechrom συνέστησε ειδική ομάδα εντός της εταιρίας για τη μεγαλύτερη διείσδυση στον κλάδο. Επίσης είναι σε φάση πιστοποίησης από τις αρμόδιες υπηρεσίες της Γαλλίας των οικολογικών της χρωμάτων, καθώς όπως τόνισε ο κ. Προβατάς στην Ελλάδα δεν υπάρχει πιστοποιημένος αξιολογητής. Μάλιστα άφησε να εννοηθεί ότι παρατηρούνται φαινόμενα παραπλάνησης των καταναλωτών καθώς όπως ανέφερε το πρώτο κριτήριο που πλέον βάζει για την προμήθεια χρωμάτων ο πελάτης είναι το εάν το χρώμα είναι οικολογικό (απαιτεί δηλαδή λιγότερους φυσικούς πόρους για την κατασκευή του). Αυτό τόνισε μιλώντας την Τετάρτη σε δημοσιογράφους ο Διευθύνων Σύμβουλος της Vivechrom, κ. Ιωακείμ Προβατάς
Όπως είπε η Vivechrom Κατάφερε να βελτιώσει περαιτέρω το μερίδιό της στην Ελληνική αγορά. Συγκεκριμένα, η μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία χρωμάτων και μέλος του πολυεθνικού ομίλου AkzoNobel, ανακοίνωσε τη συνέχιση ανοδικών ρυθμών ανάπτυξης στην ελληνική αγορά, επιτυγχάνοντας αύξηση όγκου πωλήσεων κατά 6%. Επιπλέον, σε μια ιδιαίτερα δύσκολη χρονιά για την αγορά, η Vivechrom προβλέπει ότι η αύξηση της κερδοφορίας της θα ξεπεράσει το 21% σε σχέση με το 2014. Συνολικά η αγορά οικοδομικών χρωμάτων στη χώρα ανέρχεται στα 140 εκατομμύρια ευρώ κατ΄ έτος.
Όπως αναφέρεται από την εταιρία η καταγραφή των θετικών αποτελεσμάτων οφείλεται «στην εξαιρετική οργάνωση και διαχείριση της παραγωγής και των αποθεμάτων της εταιρείας, η οποία της επέτρεψε να τροφοδοτεί αδιαλείπτως τα περισσότερα από 2.000 σημεία πώλησης ανά την Ελλάδα, παρά τη δύσκολη κατάσταση που διαμορφώθηκε κατόπιν της επιβολής του περιορισμού κεφαλαίων (capital controls). Η εξαγωγική δραστηριότητα της Vivechrom παρέμεινε αμετάβλητη το 2015, υπάρχει πρόβλεψη διπλασιασμού της κατά το 2016 καθώς η εταιρεία παράλληλα με την πώληση της μάρκας Vivechrom θα επεκτείνει τις δραστηριότητές της και στην πώληση των μαρκών Dulux, Levis, Hammerite και Cuprinol στις αγορές της Κύπρου, της Βουλγαρίας και της Αλβανίας.»
Παράλληλα, η εταιρεία μέσα στο 2015 έχει αναπτύξει σημαντική δραστηριοποίηση στον τομέα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, μέσω της προσφοράς προϊόντων σε οργανισμούς & ιδρύματα. Πιο συγκεκριμένα, φέτος η Vivechrom έχει προσφέρει χρώματα για την αποκατάσταση των εξωτερικών όψεων του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, την ανακαίνιση του 17ου Γυμνάσιου – 17ου Λυκείου Αθηνών, την ανακαίνιση του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Κωφών-Βαρήκοων Πανοράματος Θεσσαλονίκης, όπως και την προσφορά χρωμάτων στο Σπίτι του Καρέα για το «Χαμόγελο του Παιδιού». Έχοντας δεσμευτεί να αξιοποιεί τη γνώση και την εμπειρία της προκειμένου να δημιουργεί πιο χρωματιστές και ζωντανές πόλεις, μέσω των ενεργειών που αναλαμβάνει προσφέρει στο κοινωνικό σύνολο, βοηθώντας να γίνουν οι πόλεις πιο ανθρώπινες.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Vivechrom, κ. Ιωακείμ Προβατάς, δήλωσε: «Η Vivechrom διαθέτει το επιχειρηματικό σχέδιο όπως και την ικανότητα να ανταποκρίνεται στις αλλαγές που επιβάλλουν οι παρούσες οικονομικές συνθήκες, παραμένοντας ανταγωνιστική και βιώσιμη, όπως αποδεικνύουν και οι επιδόσεις της εταιρείας μας κατά το 2015, αλλά και στη διάρκεια της τελευταίας πενταετίας. Η εμπιστοσύνη των Ελλήνων καταναλωτών και όχι μόνο, στα υψηλής ποιότητας και καινοτόμα προϊόντα της Vivechrom εδραιώνει ακόμη περισσότερο την ηγετική μας θέση στην αγορά. Προσφέροντας επίσης τα κορυφαία προϊόντα μας στο κοινωνικό σύνολο, στοχεύουμε ώστε οι πόλεις μας να γίνουν πιο ανθρώπινες, ζωντανές και βιώσιμες, φέρνοντας θετική αλλαγή στη ζωή όλων μας».
Γιώργος Αλεξάκης