Το περιεχόμενο NDC των Air France και KLM τώρα διαθέσιμο και μέσω της Travelport

17/1/2023
Οι εταιρείες Air France και KLM και η Travelport, η διεθνής εταιρεία τεχνολογίας μέσω της οποίας πραγματοποιούν κρατήσεις οι ταξιδιωτικοί προμηθευτές παγκοσμίως, ανακοίνωσαν ότι το περιεχόμενο NDC (New Distribution Content) των Air France-KLM διανέμεται μέσω της Travelport+, παρέχοντας στους πελάτες άμεση πρόσβαση σε αυτό.
“Το NDC θα είναι συνεχώς και πιο απαραίτητο στην στρατηγική διανομής της Air France και της KLM. H διάθεση του περιεχομένου του NDC των Air France-KLM στην πλατφόρμα Travelport+ σηματοδοτεί ένα σημαντικό ορόσημο στη διαδρομή μας. Αποδεικνύει τη δέσμευσή μας να συνεχίσουμε να βελτιώνουμε και να παρέχουμε πολλαπλές δυνατότητες σύνδεσης και μια μεγάλη γκάμα πιο εξατομικευμένων υπηρεσιών και προϊόντων για τους πελάτες μας” δήλωσε ο Angus Clarke, Εμπορικός Διευθυντής της Air France – KLM.
Με το περιεχόμενο NDC της Air France-KLM, τα τουριστικά γραφεία που είναι συνδεδεμένα με το Travelport+ θα έχουν πλήρη λειτουργικότητα ως προς το NDC: αγορές, κρατήσεις, υπηρεσίες και ιδιωτικοί ναύλοι για την κάλυψη πολλαπλών segments και ιδιαιτεροτήτων συγκεκριμένων αγορών. Επιπλέον, θα επωφεληθούν από το πιο πρόσφατο αποκλειστικό περιεχόμενο στο NDC όπως η συνεχής τιμολόγηση και τα πρόσθετα προϊόντα σε συνδυασμό με την εξατομίκευση, την οποία ο όμιλος θα συνεχίσει να αναπτύσσει με την πάροδο του χρόνου.
“Είμαστε ενθουσιασμένοι με την επιτυχία της Air France – KLM σε αυτή την πρωτοποριακή πρωτοβουλία, να καταστήσουμε το NDC περιεχόμενο διαθέσιμο μέσω της Travelport σε πράκτορες και travel retailers”, δήλωσε ο Damian Hickey, Παγκόσμιος Αντιπρόεδρος και Παγκόσμιος Επικεφαλής Αεροπορικών Συνεργατών της Travelport. “Μέσω της Travelport+, βοηθάμε την Air France-KLM να επεκτείνει την απλοποιημένη πρόσβαση στο περιεχόμενο του NDC της, και να προσφέρει καλύτερες ταξιδιωτικές προσφορές στους πελάτες των τουριστικών γραφείων. Αυτό το ορόσημο καθιστά τον όμιλο Air France-KLM ως έναν καινοτόμο και ανταγωνιστικό προμηθευτή της αγοράς, ενώ ταυτόχρονα εδραιώνει τη θέση μας ως ηγέτη στην αγορά στο NDC και τη σύγχρονη ταξιδιωτική λιανική.”