Τι προτείνει η TUI για την υγιειονομική ασφάλεια των ξενοδοχείων;

12/5/2020
Η TUI, η αγγλογερμανική εταιρεία ταξιδίων και τουρισμού και η μεγαλύτερη στον τομέα της στον κόσμο, παρουσιάζει ένα σχέδιο δέκα σημείων για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις μετά τον κορονοϊό.

Η TUI αποτελεί το μεγαλύτερο πελάτη του ελληνικού τουρισμού με αφίξεις που κινούνται από τα 2,5 εκ και φτάνουν τα 3 εκ. τουριστών και 49 ξενοδοχεία σε συνεργασία. Η Ελλάδα για την TUI είναι μετά την Ισπανία ο δεύτερος πιο σημαντικός προορισμός, ενώ φέτος είναι έτοιμος να ανοίξει το νέο "Robinson Club” στην Ιεράπετρα.

Η TUI πιέζει τις κυβερνήσεις να ανοίξουν τα σύνορα και πιστεύει ότι το σύστημα μπορεί να λειτουργήσει χωρίς να τίθεται σε κίνδυνο η δημόσια υγεία.

Το σχέδιο της TUI περιλαμβάνει δέσμη μέτρων τα οποία αποσκοπούν στο να καταστήσουν εκ νέου τα ξενοδοχεία ασφαλή και να προσελκύσουν σταδιακά όλο και περισσότερους επισκέπτες.

Εκτός από την οργάνωση, τον σχεδιασμό και τα μέτρα υγιεινής, το σχέδιο περιλαμβάνει επίσης εντατική εκπαίδευση του προσωπικού.

Θα μπορούσε φυσικά το σχέδιο αυτό να αποτελέσει κι ένα μοντέλο για τον τρόπο λειτουργίας όλων των ξενοδοχείων.

Το σχέδιο περιλαμβάνει:

Οργάνωση ξενοδοχείων

1) Online check-in: Οι ταξιδιώτες και οι τουρίστες μπορούν να κάνουν το check-in ανέπαφα σε πολλά ξενοδοχεία κάνοντας check in online μέσω της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου ή μέσω του smartphone τους.

2) Κανόνες απόστασης: Σε κοινόχρηστους χώρους, όπως στα εστιατόρια, στους διαδρόμους ή στα γυμναστήρια, όλοι οι υπάλληλοι υποχρεούνται να διατηρούν απόσταση μεταξύ 1,5 και 2 μέτρων μεταξύ αυτών και των επισκεπτών. Για παράδειγμα, τα τραπέζια στα εστιατόρια θα καθαρίζονται μόνο όταν οι φιλοξενούμενοι τους έχουν αποχωρήσει.

3) Προγραμματισμός προσωπικού: Το προσωπικό θα συνεργάζεται σε σταθερές και συγκεκριμένες ομάδες προκειμένου να αντιμετωπιστεί άμεσα πιθανό κρούσμα ανάμεσα στους εργαζόμενους.

Προσαρμογή χωρητικότητας

4) Εστιατόριο: Ο περιορισμός του αριθμού των επισκεπτών σε εστιατόρια θα μειωθεί σημαντικά. Τα τραπέζια θα βρίσκονται σε απόσταση τουλάχιστον 1,5 μέτρου.

5) Παράταση των ωρών λειτουργίας: Προκειμένου να παρέχεται επαρκής χώρος για όλους τους επισκέπτες, θα παραταθούν οι ώρες λειτουργίας εστιατορίων και άλλων ξενοδοχειακών εγκαταστάσεων.

6) Διασκέδαση και δραστηριότητες: Θα γίνονται μόνο εκδηλώσεις, αθλήματα και ψυχαγωγίες που περιλαμβάνουν μικρό αριθμό συμμετεχόντων και χωρίς στενή επαφή. Για παράδειγμα, δραστηριότητες όπως το γκολφ ή το τένις θα πραγματοποιούνται, αλλά όχι αγώνες ποδοσφαίρου.

Υγιεινή και Απολύμανση

7) Επέκταση των απολυμαντικών μέσων: Ο αριθμός των μέσων απολύμανσης θα αυξηθεί σημαντικά, ώστε οι επισκέπτες και οι εργαζόμενοι να μπορούν να απολυμάνουν τα χέρια τους σε όλα τα καίρια σημεία επαφής. Για παράδειγμα, όλες οι τοποθεσίες όπου προσφέρονται φαγητό και ποτό, αθλητικές εγκαταστάσεις και στο χώρο του λόμπι.

8) Καθαρισμός δωματίου: Θα αναπτυχθούν εκτεταμένες νέες πρακτικές καθαρισμού για την καλύτερη δυνατή προστασία έναντι της Covid-19. Όλα τα δωμάτια θα καθαρίζονται εντατικά πριν από την άφιξη των επισκεπτών και θα ισχύουν τα ίδια αυστηρά πρωτόκολλα καθαρισμού κατά την αποχώρηση του επισκέπτη. Οι περιοχές που χρησιμοποιούνται πιο συχνά, όπως τα μπάνια, και οι περισσότερες συσκευές όπως τα χειριστήρια της τηλεόρασης θα λάβουν ιδιαίτερη προσοχή.

9) Περιορισμός του self-service: Τα σημεία self-service όπως οι μπουφέδες θα μειωθούν στο ελάχιστο. Όπου είναι δυνατόν, τρόφιμα και ποτά θα σερβίρονται στους επισκέπτες από το προσωπικό που θα φορά προστατευτικές μάσκες.

Εκτεταμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα

10) Εκπαίδευση από ανεξάρτητους ελεγκτές: Η TUI θα εκπαιδεύσει όλους τους υπαλλήλους στα ξενοδοχεία της. Τα πρώτα εκπαιδευτικά έγγραφα θα είναι διαθέσιμα αυτήν την εβδομάδα.

Προκειμένου να διασφαλιστεί ένα εξίσου υψηλό επίπεδο ασφάλειας σε συνεργαζόμενα ξενοδοχεία που δεν λειτουργεί από την TUI, ο Όμιλος ξεκίνησε επίσης ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης και επιθεώρησης σε συνεργασία με τους κορυφαίους συμβούλους υγιεινής και ασφάλειας Cristal International Standards. Σε αυτό περιλαμβάνεται εκπαιδευτικό υλικό, διαδικτυακά σεμινάρια, λίστες ελέγχου και πληροφορίες πελατών και θα διατεθεί αμέσως στους συνεργάτες.

«Με αυτό το σύνολο μέτρων δημιουργούμε το απαιτούμενο πλαίσιο για να διασφαλίσουμε ότι μπορούμε να προσφέρουμε στους επισκέπτες μας απολαυστικές και ασφαλείς διακοπές μόλις αρθούν οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί» δήλωσε ο κ. Σεμπάστιαν Έμπελ μέλος του εκτελεστικού συμβουλίου του Ομίλου.



Πηγή: Reporter.gr