Συνωστισμός σούπερ μάρκετ στην Κρήτη λόγω τουρισμού

12/7/2017
Η ανάπτυξη του τουρισμού στην Κρήτη που τονώνει τη ζήτηση, εσωτερική κι εξωτερική, φέρνει τη Μεγαλόνησο στο προσκήνιο του ενδιαφέροντος για πολλές αλυσίδες σούπερ μάρκετ.

Δυναμικά στην Κρήτη, λοιπόν, ιδιαίτερα την ανατολική, μπαίνει η αλυσίδα «Κρητικός» καθώς με την έγκριση και της χθεσινής γενικής συνέλευσης του διοικητικού συμβουλίου της Cretan Retail Management Αριάδνη, οριστικοποιείται η είσοδος της ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός στην κρητική αλυσίδα σούπερ μάρκετ.

Έτσι, στη ΓΣ εγκρίθηκε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας κατά 1 εκατ. ευρώ, με αντίστοιχη καταβολή από τους μετόχους της εταιρείας. Επίσης, ολοκληρώθηκε η μεταβίβαση των μετοχών από τους υφιστάμενους μετόχους προς την ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός Α.Ε. Πλέον, η Κρητικός αποκτά 92 συνδεδεμένα καταστήματα, που εντάσσονται στο δίκτυο της CRM Aριάδνη μέσω συμβάσεων δικαιόχρησης. Με την ολοκλήρωση της συμφωνίας και τυπικά η Κρητικός έχει πλέον παρουσία σε 18 νομούς της Ελλάδας και δίκτυο 250 καταστημάτων.
Ενδιαφέρον αναμφισβήτητα θα έχει η κόντρα με το ΣΥΝΚΑ στην Κρήτη που λόγω τουρισμού παρουσιάζει αυξημένο ενδιαφέρον για τις αλυσίδες. Σημειώνεται ότι ο Συνεταιρισμός Καταναλωτών των Χανίων (ΣΥΝΚΑ) έχει ισχυρή παρουσία στη Δυτική Κρήτη αλλά και στα νησιά των Κυκλάδων όπου είχε εξαγοράσει την αλυσίδα Βιδάλης. Και οι δύο παίκτες (ΣΥΝΚΑ- Κρητικός) πάντως είναι ομόσταβλοι στον ΕΛΟΜΑΣ, όπου δίνουν τεστ αντοχής καθημερινής συμβίωσης ενώ καλούνται στα Κρητικά εδάφη να αντέξουν και στην πίεση του νέου δικτύου της Σκλαβενίτης αλλά και των άλλων μεγάλων παικτών που είναι παρόντες είτε με καταστήματα cash and carry είτε με σημεία λιανικής.


Πηγή: reporter.gr