Σε εξέλιξη η καμπάνια της Χαλκιδικής από τον Τουριστικό Οργανισμό Χαλκιδικής και τη Marketing Greece
1/6/2016
Σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στις 27 Μαΐου 2016, ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής και η Marketing Greece, ένωσαν για δεύτερη χρονιά τις δυνάμεις τους και παρουσίασαν τη νέα καμπάνια προώθησης του προορισμού, η οποία αποτελεί εξέλιξη της περσινής επιτυχημένης καμπάνιας “Mirage in the Med”.
Με όχημα το “Discover Europe’s Exotic Paradise” και στοχεύοντας στην ενδυνάμωση της παρουσίας του προορισμού στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, η Marketing Greece σχεδίασε μια ολοκληρωμένη ψηφιακή στρατηγική και ήδη υλοποιεί ένα πλέγμα στοχευμένων δράσεων, μέσα από τη χρήση σύγχρονων και διαδραστικών εργαλείων επικοινωνίας.
Απευθυνόμενη σε επιλεγμένες αγορές-στόχους όπως Γερμανία, Γαλλία, Αγγλία, Τουρκία, Ιταλία, Πολωνία, Ολλανδία και Βέλγιο, η νέα καμπάνια διαθέτει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα επικοινωνίας που περιλαμβάνει ψηφιακή προώθηση μέσω κοινωνικών δικτύων, digital media campaign, video campaign και email marketing σε στοχευμένα κοινά.