Πως μπορείτε να αυξήσετε τα έσοδα στην χαμηλή τουριστική περίοδο
26/11/2014
Πάρτε από το Tripadvisor ιδέες για το πώς το ξενοδοχείο μπορεί να αυξήσει τα έσοδα του σε μία περίοδο χαμηλής τουριστικής κίνησης.
Τα μεγάλα θέρετρα με άφθονους πόρους και χώρο έχουν αναπτύξει μεθόδους για να προσελκύουν ταξιδιώτες όλο το χρόνο, ποια είναι όμως η λύση για τα μικρότερα εποχιακά θέρετρα; Ακολουθούν ορισμένοι οικονομικοί τρόποι αύξησης της πελατείας των επιχειρήσεων τις περιόδους μειωμένης τουριστικής κίνησης:
Ξεκινήστε τις προωθητικές ενέργειες από νωρίς
To St. Brides Spa Hotel στο Πέμπροουκσαϊρ της Ουαλίας προσελκύει αρκετούς πελάτες το καλοκαίρι, χάρη στη μοναδική θέα που προσφέρει το κτήριό του στον γκρεμό στην παραλία Saundersfoot που εκτείνεται από κάτω. Τον χειμώνα, οι περισσότεροι ταξιδιώτες παύουν να ενδιαφέρονται για διακοπές σε κάποιον παραθαλάσσιο προορισμό. Έτσι, το St. Brides προσφέρει πακέτα προσφορών σε επισκέπτες του καλοκαιριού, ώστε να τους δελεάσει να επιστρέψουν την περίοδο ανάμεσα στις αρχές Οκτωβρίου και στα τέλη Μαρτίου.
Τον χειμώνα, οι πελάτες του ξενοδοχείου μπορούν ακόμη να απολαύσουν τη θέα από τα τεράστια παράθυρα του εστιατορίου. Μπορούν επίσης να χρησιμοποιήσουν την θερμαινόμενη πισίνα τύπου ινφίνιτι του σπα. Χάρη στα πακέτα γευμάτων και στις σπα αποδράσεις που προσφέρει το St. Brides την περίοδο μειωμένης κίνησης, αποτελεί πλέον έναν προορισμό με πελατεία 365 ημέρες το χρόνο.
Επικεντρωθείτε σε κάποιον άλλο στόχο
Το The Sea Crest Beach Hotel είναι ένα υπέροχο κατάλυμα στο Κέιπ Κοντ της Μασαχουσέτης. Όταν όμως η καλοκαιρία δίνει τη θέση της στις βροχές του φθινοπώρου και το κρύο του χειμώνα της Νέας Αγγλίας, τι μπορεί να κάνει αυτό το καλοκαιρινό κατάλυμα;
Το ξενοδοχείο επικεντρώνει τις προωθητικές του προσπάθειες στην προσέλκυση επισκεπτών μέσω του συνεδριακού του κέντρου. Αναδεικνύει τη χειμωνιάτικη ομορφιά του Κέιπ, επισημαίνοντας τα πλεονεκτήματα που προσφέρει στους διοργανωτές συνεδρίων. Η απομόνωση επιτρέπει στους συμμετέχοντες να πετύχουν τους στόχους τους, απολαμβάνοντας παράλληλα τέλεια πιάτα στο εστιατόριο με θαλασσινά και θαυμάζοντας την θέα της παραλίας, που γίνεται ακόμη πιο όμορφη τον χειμώνα.
Τις περιόδους που δεν λαμβάνουν χώρα συνέδρια, το ξενοδοχείο μεταμορφώνει τους χώρους του για να φιλοξενήσει βραδιές κωμωδίας και live τζαζ μουσικής και να προσελκύσει τους ντόπιους. Το Sea Crest αναγνωρίζει ότι οι κάτοικοι της περιοχής αποτελούν μία σημαντική αγορά καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, εφόσον στην περιοχή δεν υπάρχουν πολλές επιχειρήσεις ψυχαγωγίας ούτε αθλητικές εγκαταστάσεις. Το ξενοδοχείο επιτρέπει επίσης στους ντόπιους που πληρώνουν μία ετήσια συνδρομή να χρησιμοποιούν το γυμναστήριο και την πισίνα της επιχείρησης και να γευματίζουν στο εστιατόριο με έκπτωση.
Πραγματοποιήστε μικρές επενδύσεις
Εάν η επιχείρησή σας δεν διαθέτει αρκετό χώρο ή πόρους, υπάρχουν και κάποιες άλλες φθηνές επιλογές που μπορείτε να σκεφθείτε. Φανταστείτε ένα B&B στο βουνό που συγκεντρώνει πολλούς λάτρεις της πεζοπορίας το καλοκαίρι, αλλά η πελατεία του μειώνεται όταν φτάνει ο χειμώνας. Οι ιδιοκτήτες πρέπει να αντιληφθούν ότι αυτό που προσελκύει τους επισκέπτες είναι ο συνδυασμός δραστηριότητας και φύσης και όχι απαραίτητα ο καιρός. Μία εύκολη και οικονομική λύση είναι να επενδύσουν σε μερικά ζευγάρια σκι και χιονοπέδιλα. Έπειτα, θα πρέπει να αρχίσουν να προωθούν αυτές τις παροχές την περίοδο αιχμής.
Η μειωμένη κίνηση σε κάποιον προορισμό δεν είναι πάντα αποτέλεσμα της εναλλαγής των εποχών. Μερικές φορές αυτό που φταίει είναι η έλλειψη φαντασίας. Αυτό που έχει σημασία είναι να δείξετε στους πελάτες σας πώς μπορούν να απολαύσουν την επιχείρησή σας σε κάθε εποχή.