Ο χειμερινός τουρισμός του μέλλοντος: Τεχνολογία και φύση για τη γενιά των Red Bulls
30/12/2014
Ενώ η αγορά του χειμερινού τουρισμού είναι ένα μικρό υποσύνολο της συνολικής ταξιδιωτικής βιομηχανίας που μετράει κάποια τρισεκατομμύριο δολάρια, πραγματικά αποτελείται από μια πολύ ιδιαίτερη δημογραφικά σύνθεση : Ο πληθυσμός του χειμερινού τουρισμού είναι μοναδικός και βρίσκεται ανάμεσα στις πιο εύπορες και πιο παθιασμένες, κοινωνικές ομάδες.
Το Σκι - και όλο και περισσότερο το σνόουμπορντ - είναι πραγματικά μέρος ενός ιδιαίτερου life style.
Eνώ υπάρχει συναίνεση ότι η αγορά χειμερινού τουρισμού έχει μείνει πίσω από την καμπύλη σε σχέση με την ευρύτερη τουριστική αγορά, με τις πρόσφατες επενδύσεις σε back-end τεχνολογίες και παράλληλα με μια δυναμική αγορά τιμολόγησης, είναι έτοιμη να προσπεράσει και να γαλουχήσει τις καινοτομίες , οι οποίες θα ενισχύσουν την ποιότητα της εμπειρίας και τελικά να αρχίσουμε να αντιμετωπίζουμε, εάν δεν επιλυθούν άμεσα, ορισμένες συνεχιζόμενες ανεπάρκειες της τιμολογιακής πολιτικής.
Από το 1980, το φάσμα των δραστηριοτήτων που είναι διαθέσιμες στο βουνό έχει διαφοροποιηθεί. Αυτό εξηγεί την αυξητική τάση στο σνόουμπορντ - τα παιδιά των Boomers, γνωστός και ως το «Γενιά Red Bull» - διαφοροποιώντας τις υπηρεσίε ς και τις προσφορές των resorts.
Προσοχή έχει δοθεί και στις επενδύσεις που έγιναν όσον αφορά τον εκσυγχρονισμό. Τώρα, όχι μόνο μπορείτε να βρείτε εστιατόρια με δύο αστέρια Michelin στα περισσότερα θέρετρα, αλλά μπορείτε να πάρετε μια σωστή latte en piste. Από τη Νέα Αγγλία στο Κολοράντο, τις Ελβετικές Άλπεις και στα αναδυόμενα θέρετρα στην Ανατολική Ευρώπη, την Ασία και τη Νότια Αφρική, ο χειμερινός τουρισμός είναι σε άνοδο.
Δεδομένης της «ψηφιακής πολυπλοκότητας» του χειμερινού τουρίστα, δεν θα πρέπει να αποτελεί έκπληξη ότι αυτός ο καταναλωτής απαιτεί μια εμπειρία, όπου η τεχνολογία συνδυασμένη με την εφοδιαστική διαδικασία κι την κοινωνική ανταλλαγή, βελτιώνει την ίδια την εμπειρία του σκι, χωρίς να παρεμβαίνει στην αυθεντική και ολιστική φύση των υπαίθριων σπορ.