Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις
31/5/2014
Οι φωτογραφίες και ο αριθμός κρατήσεων είναι συγκοινωνούντα δοχεία, πράγμα που οι Ελληνες ξενοδόχοι φαίνεται να μην έχουν αντιληφθεί ακόμα, σύμφωνα με τα αποτελέσματα που δημοσιοποίησε η υπηρεσία Τrivago Hotel Manager. Η Trivago ερεύνησε κατά πόσο οι φωτογραφίες που «ανεβάζουν» οι ξενοδόχοι στην πλατφόρμα για τα καταλύματά τους ανά περιοχή, αποτελούν σημαντική συνιστώσα στον αριθμό των κρατήσεων. Στην Αττική το 67% των κρατήσεων «κατέληξε» σε ξενοδοχεία - καταλύματα που έχουν έστω και μια φωτογραφία που έχει ανέβει από την trivago Hotel Manager υπηρεσία. Στην κεντρική Μακεδονία το ποσοστό φτάνει στο 83,6% των κρατήσεων, ενώ στην Κρήτη το ποσοστό των κρατήσεωνεκτοξεύεται στο 84,7%. Ανάλογα είναι τα αποτελέσματα και σε άλλες περιοχές της χώρας.