Η στρατηγική της Eurobank στον τουρισμό: Οι προτεραιότητες και οι αριθμοί από τον κ. Χρ. Μεγάλου
21/10/2014
Σε τρεις άξονες θα κινηθεί η στρατηγική της Eurobank στον τουρισμό, ανέφερε σήμερα ο ΔΣ της τράπεζας κ. Χρ. Μεγάλου από το βήμα του Συνεδρίου του ΣΕΤΕ.
-Αναδιοργάνωση των αναστρέψιμων προβληματικών σχέσεων με κεφαλαιακές αναδιαρθρώσεις, όπου χρειάζεται, σε συνδυασμό με την είσοδο στρατηγικών επενδυτών
-Επιλεκτική χρηματοδότηση νέων projects σε υφιστάμενα ή νέα resorts
-Συνεχής, υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση για τους πελάτες
Ο επικεφαλής της Eurobank είπε επίσης ότι το 2015, οι νέες χρηματοδοτήσεις για τον τουρισμό θα κυμανθούν στα πέριξ των 100 εκατ. ευρώ, ενώ ήδη την τρέχουσα χρονιά έχουν εγκριθεί από την τράπεζα 65 εκατ. ευρώ νέων χρηματοδοτήσεων και μέχρι το τέλος του 2014, το μέγεθος αυτό προβλέπεται ότι θα φθάσει τα 90 εκατ. ευρώ.
Το χαρτοφυλάκιο της τράπεζας στον τουρισμό ποσούται σήμερα στο 1,5 δισ. ευρώ και αφορά, κατά 80% τους 30 μεγαλύτερους ελληνικούς ξενοδοχειακούς ομίλους με 160 ξενοδοχεία και 45.000 δωμάτια, κυρίως στους δημοφιλέστερους προορισμούς ανά την Ελλάδα. Τέλος τόνισε, η Eurobank είναι η πρώτη από τις ελληνικές τράπεζες, η οποία τοποθέτησε πρόσφατα management διεθνούς κύρους σε ελληνική ξενοδοχειακή επιχείρηση, καθιστώντας τη βιώσιμη, ενώ έχει βοηθήσει στην είσοδο στρατηγικών επενδυτών σε πέντε μονάδες, έχοντας την απόλυτη συμφωνία των ιδιοκτητών τους.