H νέα καμπάνια για τον Ελληνικό Τουρισμό

5/6/2020
Την Πέμπτη το βράδυ παρουσιάστηκε στην Αίγλη του Ζάππειου παρουσία του Πρωθυπουργού κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, η νέα καμπάνια για τον Ελληνικό Τουρισμό. Η καμπάνια που έγινε σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού και τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού σχεδιάστηκε από την Marketing Greece και τον Steve Vranakis, CCO της Ελληνικής Κυβέρνησης.

Η νέα καμπάνια του ελληνικού τουρισμού έρχεται σε μια σημαντική στιγμή για τη χώρα, που κατάφερε να κερδίσει το στοίχημα στην αντιμετώπιση της πανδημίας και να δημιουργήσει θετική φήμη σε ολόκληρο τον κόσμο. Η Ελλάδα λογίζεται σαν μια ασφαλής χώρα που μπορεί και καταφέρνει να στέκεται όρθια σε δύσκολες στιγμές όπως αυτή της πανδημίας. Αυτή την ευνοϊκή συγκυρία, σε δύσκολες όμως μέρες για τον υπόλοιπο πλανήτη, έρχεται να κεφαλαιοποιήσει η νέα ελληνική καμπάνια. Βασικός της στόχος είναι να υπενθυμίσει στον κόσμο, την εμπειρία του Ελληνικού Καλοκαιριού που δεν περιορίζεται στον ήλιο και τη θάλασσα, αλλά εμπεριέχει κάτι πιο βαθύ, αληθινό και ανθρώπινο. Και αυτό είναι το συναίσθημα της ελευθερίας, της προσμονής για τις καλύτερες ημέρες που θα έρθουν.

Ένα μήνυμα λοιπόν στον υπόλοιπο κόσμο, με ενσυναίσθηση και σεβασμό για τη δύσκολη παγκόσμια συγκυρία. Η νέα ταινία φιλοδοξεί να δημιουργήσει ένα νέο brand, αυτό του Ελληνικού Καλοκαιριού. Ένα brandπου στην παρούσα φάση προτρέπει το κοινό να το ζήσει όπου και αν βρίσκεται, προβάλλοντας την ανθρώπινη διάσταση της Ελλάδας, αυτής που μοιράζεται, αυτής που καταλαβαίνει, αυτής που είναι έτοιμη να σε υποδεχθεί με τις κατάλληλες συνθήκες.

Εστιάζοντας στο μήνυμα επιλέχθηκε η υιοθέτηση της του ενός πλάνου που μπορεί να λειτουργήσει καλύτερα στην αποτύπωση του, χωρίς να αποσπάται η προσοχή του θεατή. Το βίντεο που παρουσιάστηκε την Πέμπτη, μπορεί να χαρακτηριστεί ο πρόλογος μιας σειράς μηνυμάτων που θα ακολουθήσουν ανάλογα με την πορεία των πραγμάτων διεθνώς.


H MarketingGreece, εταιρία μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, ανέλαβε εξ’ ολοκλήρου το κόστος της καμπάνιας του ελληνικού τουρισμού για το 2020 και την παραχώρησε ελεύθερη πνευματικών δικαιωμάτων στον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού, για την προώθηση της χώρας και του ελληνικού τουρισμού διεθνώς.

Όπως αναφέρεται από πηγές του ΣΕΤΕ ο σχεδιασμός και η παραγωγή δηλαδή της καμπάνιας, δεν κόστισε ούτε ένα ευρώ στο ελληνικό δημόσιο. Το ίδιο έκανε η Marketing Greeceκαι το 2015, εν μέσω capital controls και το 2019 με την καμπάνια OMG που παραχώρησε και αυτή δωρεάν στο ελληνικό δημόσιο, παραμένοντας σταθερή στον σκοπό λειτουργίας της και στον μη κερδοσκοπικό χαρακτήρα της. Να λειτουργεί υποστηρικτικά στο έργο του Ε.Ο.Τ αναλαμβάνοντας δράσεις που αυτός δεν μπορεί να εκτελέσει λόγω του θεσμικού πλαισίου και να ενισχύει τις δράσεις του όπου χρειάζεται μέσα από χορηγίες του ιδιωτικού τομέα.

Χαρακτηρίζοντας τη φετινή σεζόν διαφορετική, ο Πρωθυπουργός τοποθέτησε στην αιχμή της στρατηγικής την ασφάλεια των πολιτών, των τουριστών και των εργαζομένων στον κλάδο του τουρισμού. "Οι τουρίστες θα έρθουν σε μία Ελλάδα που θα είναι ίδια, αλλά ταυτόχρονα διαφορετική. Θα είναι διαφορετική γιατί θα πρέπει να τηρούνται τα υγειονομικά πρωτόκολλα, ώστε να μπορούμε όλοι να λειτουργήσουμε με ασφάλεια. Η προστασία της Δημόσιας Υγείας, η ασφάλεια των επισκεπτών, αλλά και η ασφάλεια των εργαζομένων στον τουρισμό παραμένουν η πρώτη μας αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα", επεσήμανε. "Αυτή είναι μία καμπάνια, η οποία δεν επενδύει μόνο στο 2020 αλλά βλέπει και παραπέρα. Βλέπει το 2021. Το 2022. Βλέπει τη δυνατότητα που έχουμε και πρέπει να δουλέψουμε όλοι μαζί αυτή τη δύσκολη χρονιά, να την περάσουμε όσο καλύτερα μπορούμε και να ετοιμάσουμε τη μεγάλη αντεπίθεση του ελληνικού τουρισμού" συμπλήρωσε.

"Ξεκινάμε οργανωμένα, θέτοντας την υγεία πάνω απ’ όλα" υπογράμμισε από την πλευρά του ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης. "Πρώτον, από τις 15 Ιουνίου ανοίγουμε επιλεκτικά τα σύνορα. Δεύτερον, συνεχίζουμε να αξιολογούμε την κατάσταση, έτοιμοι να παρέμβουμε όπου μας πουν οι ειδικοί. Τρίτον, έχουμε αυστηρά πρωτόκολλα υγιεινής, ώστε να μην επιτρέψουμε στη νόσο να επεκταθεί και τέταρτον ενισχύουμε το ΕΣΥ σε όλους τους τουριστικούς προορισμούς".


Ελεύθερη πνευματικών δικαιωμάτων η καμπάνια στον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού
Η καμπάνια σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από τη Marketing Greece, τους Θανάση Παπαθανασίου της Frank and Fame, Steve Vranakis – CCO της ελληνικής Κυβέρνησης, Θωμά Βαρβιτσιώτη και Ηλία Τσαουσάκη, σε συνεργασία με τα στελέχη του ΕΟΤ, το Υπουργείο Τουρισμού. Η Marketing Greece (πρωτοβουλία του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων και του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος για την υλοποίηση στοχευμένων ενεργειών προβολής) ανέλαβε το κόστος της καμπάνιας για το 2020 και την παραχωρεί ελεύθερη πνευματικών δικαιωμάτων στον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού, για την προώθηση της χώρας και του ελληνικού τουρισμού διεθνώς. Όπως σημειώνει, εστιάζοντας στο συναίσθημα και στη νέα ταυτότητα που έχτισε η Ελλάδα μέσα από την διαχείριση του Covid 19, επιλέχθηκε στρατηγικά η υιοθέτηση της δημιουργίας της ταινίας με ένα μόνο πλάνο.

Στο παρακάτω link μπορείτε να βρείτε το πρώτο video της νέας τουριστικής καμπάνιας για το 2020 καθώς και πληροφορίες για τη λογική και φιλοσοφία της:



https://www.marketinggreece.com/case_studies/greek-summer-state-of-mind


πηγή: Marketing Greece, Capital.gr