Φουλάρει μηχανές για τη μάχη του αποκαλόκαιρου η τουριστική βιομηχανία
18/7/2016
Με στόχο την αύξηση της πληρότητας των ξενοδοχείων του μήνες του «αποκαλόκαιρου» δηλαδή το δεύτερο μισό του Σεπτέμβρη και τον Οκτώβρη κινούνται οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις της χώρας τις τελευταίες μέρες. Με δεδομένο ότι η Ισπανία «ξεχειλίζει» αλλά και η Τουρκία παρουσιάζει εκ νέου προβλήματα καταγράφονται εκ νέου ευκαιρίες για προσέλκυση τουριστών. Έτσι με όχημα προσφορές αλλά και σχεδιασμό ψηφιακών στρατηγικών προώθησης το επόμενο διάστημα οι ξενοδοχειακές εταιρίες προσπαθούν να τονώσουν το ρεύμα κρατήσεων για το φθινόπωρο καθώς τόσο ο Ιούλιος, ο Αύγουστος και η αρχή του Σεπτεμβρίου έχουν «πλαφονάρει» σε πληρότητες όπως κάθε χρόνο.
Είναι ενδεικτικό ότι Ρόδος και Κρήτη που αποτελούν βαρόμετρο για τον ελληνικό τουρισμό για το μήνα Ιούλιο, αλλά και τον Αύγουστο δείχνουν να πηγαίνουν πολύ καλά.
Σύμφωνα με το Βήμα το Σάββατο 9 και την Κυριακή 10 του μήνα, έφτασαν στο αεροδρόμιο Διαγόρας της Ρόδου περίπου 39.000 τουρίστες με πτήσεις τσάρτερ, καταγράφοντας αύξηση 6,5% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό Σαββατοκύριακο στις 11 και 12 του ίδιου μήνα.
Ο Ιούλιος κινείται πλέον αναμφισβήτητα ανοδικά, και εκτιμάται ότι μέχρι το τέλος του η αύξηση θα διαμορφωθεί γύρω στο 8% καθορίζοντας το θετικό πρόσημο της τουριστικής περιόδου.
Συνολικά πάντως στο μέτωπο των εσόδων επικρατεί σκεπτικισμός λόγω της υπερφορλόγησης γιαυτό και κρίνεται εκ των «ων ουκ άνευ» ο στόχος για διεύρυνση της σεζόν ακόμα και μέσα στο Νοέμβριο.