Eρχεται το Amazon Travel και αναστατώνει την αγορά on line booking!

24/11/2014
H Amazon.com είναι έτοιμη να ξεκινήσει τη δική της ταξιδιωτική υπηρεσία , με κρατήσεις σε ανεξάρτητα ξενοδοχεία και θέρετρα κοντά σε μεγάλες πόλεις. Η είδηση δημιουργεί αίσθηση και θεωρείται ότι θα δημιουργήσει νέα δεδομένα στην οn line ταξιδιωτική αγορά.

Η αρχική εγκατάσταση του Amazon Travel θα διαθέτει επιλογή ξενοδοχείων σε απόσταση λίγων ωρών από τη Νέα Υόρκη, το Λος Άντζελες, και το Σιάτλ. Η υπηρεσία κατά πάσα πιθανότητα θα βγει στον αέρα γύρω από την 1η Ιανουαρίου 2015.

Η Skift που εξειδικεύεται στο τουριστικό ρεπορτάζ, μίλησε με τους εκπροσώπους των τριών ανεξάρτητων ξενοδοχείων, δύο εκ των οποίων έχουν υπογράψει συμβόλαια για τη νέα υπηρεσία Amazon και ένα που εξετάζει σοβαρά αυτή την επιλογή.
Τα ξενοδοχεία θα φορτώσουν στο πρόγραμμα της Amazon τους τύπους δωματίων, τη διαθεσιμότητα, πληροφορίες τιμολόγησης, καθώς και τις φωτογραφίες σε ένα Extranet Amazon και θα πληρώσουν πάγια προμήθεια 15% στο Amazon για τις προπληρωμένες κρατήσεις, δήλωσαν οι ξενοδόχοι.
.Τα ξενοδοχεία θα απαριθμήσω γενικά τα δωμάτιά τους σε τιμές πόρτας, αλλά θα είναι ελεύθεροι να κάνουν εκπτώσεις και προσφορές, ανέφερε ένας ξενοδόχος από αυτούς που έχουν ήδη μπει στο πρόγραμμα.
Οι ξενοδόχοι θα λαμβάνουν τις πληρωμές τους από το Amazon για τις διαμονές σε δύο δόσεις και προφανώς θα μπορούσαν να διαπραγματευτούν μια μικρότερη προμήθεια από το κανονικό 15%.

Η Πρόταση

Ενας ξενοδόχος που δεν είχε ακόμη υπογράψει για την υπηρεσία Amazon Travel μετά την επαφή με έναν αντιπρόσωπο πωλήσεων της Amazon πριν από δύο εβδομάδες, δήλωσε ότι θα έδινε "βαρύ τίμημα" για να συμμετέχει.
"Πρώτα απ 'όλα, αυτό είναι το Amazon.com," είπε με έμφαση ο ξενοδόχος, προσθέτοντας ότι οι περισσότερες από τις κρατήσεις του ξενοδοχείου του προέρχονται από τη δική του ιστοσελίδα, αν και το εμφανίζει επίσης καποιες κρατήσεις από το Booking.com.
Η Amazon έχει χρησιμοποιήσει αξιολογήσεις του TripAdvisor ως μέρος των κριτηρίων για την επιλογή των ξενοδοχείων που πρόκειται να συμμετάσχουν, και θα χρησιμοποιήσει μόνο μερικές μονάδες ανά προορισμό, που έχουν τέσσερα αστέρια και άνω.
Η Amazon θα ολοκληρώσει το περιεχόμενο του Αmazon Travel με ρεπορτάζ σχετικά με τα αξιοθέατα στον τόπο προορισμού. Τουλάχιστον αρχικά, η Amazon θα επικεντρωθεί σε ξενοδοχεία, και όχι σε άλλα ταξιδιωτικά προϊόντα ή τις πτήσεις.
Η Amazon δεν έχει ανταποκριθεί στο αίτημα για σχολιασμό.
Ο στόχος της Amazon είναι να δημιουργηθεί μια αγορά για τους λιανοπωλητές οι οποίοι μπορεί να έχουν μια σχετική δυσκολία να βρουν πελάτες, καθώς θα προσφέρει μια τέτοια αγορά για την ανεξάρτητη ξενοδοχεία μονάδων – μπουτίκ, που δεν έχουν το ισχυρό μάρκετινγκ των μεγάλων αλυσίδων ή online ταξιδιωτικά γραφεία στη διάθεσή τους.
Amazon έχει δυνητικά ένα πλεονέκτημα σε σχέση με κάποια online ταξιδιωτικά γραφεία και ιστοσελίδες κρατήσεων ξενοδοχείων, εξαιτίας της τεράστιας ποσότητας δεδομένων - δηλαδή Big Data - που έχει στη διάθεσή της.
Η Amazon θα μπορούσε να συνδυάσει πληροφορίες ανάλογα με την πρόθεση ενός ταξιδιώτη, με τις προσφορές λιανικής, όπως μια GoPro κάμερα για χρήση.
Τα Ξενοδοχεία θα πληρώνονται από την Amazon σε δύο δόσεις, σύμφωνα με έναν από τους ξενοδόχους, και αυτό είναι αρκετά ελκυστικό καθώς αφήνει την αμοιβή ταξιδιωτών στο ξενοδοχείο και στη συνέχεια το ξενοδοχείο πληρώνει στην Amazon την προμήθεια.
Ο Ξενοδοχειακός σύμβουλος Robert Cole της RockCheetah πιστεύει ότι το Amazon Travel μπορεί να είναι μια δύναμη που θα αναστατώσει την online ταξιδιωτική αγορά "αν Amazon τοκάνει σωστά αυτή τη φορά.", όπως είπε.
Με την Alibaba να παίζει αυξανόμενο ρόλο στην αγορά με το νέο της brand το Alitrip, και επενδύσεις σε ταξιδιωτική τεχνολογία, ίσως η Amazon δεν θα μπορούσε να αντισταθεί κάνοντας μια νέα δοκιμή στον χώρο.