Εργαλείο πωλήσεων η παράθεση κριτικών των ξενοδοχείων στις πλατφόρμες κρατήσεων

6/2/2017
Η διαδραστική λειτουργία των πλατφορμών ξενοδοχειακών κρατήσεων εξελίσσεται σε ισχυρό χαρτί για την προώθηση των πωλήσεών τους. Έτσι με τη δυνατότητα που παρέχουν στους επισκέπτες τους να εκφράζουν την άποψή τους για τη διαμονή που κλείνουν μέσω αυτών τονώνουν τις επισκεψιμότητές τους αλλά και τις πωλήσεις τους.
Είναι χαρακτηριστικό ότι το 78% των online κριτικών προέρχεται από τις 4 κορυφαίες πλατφόρμες ξενοδοχειακών κρατήσεων: Booking.com, TripAdvisor, Google και Hotels.com. Κυρίαρχος παίκτης στις κριτικές ξενοδοχείων είναι η Booking.com, η οποία φέρει το 39% των online κριτικών στον κόσμο. Η TripAdvisor παραμένει δεύτερη, χάνοντας έδαφος την περασμένη 2ετία με μερίδιο κάτω του 25% επί των παγκόσμιων κριτικών.
Επιπλέον, συνεχίζεται η τάση αυτή ακολουθείται κι από τα online τουριστικά πρακτορεία (OTA), που πλέον δίνουν χώρο στις ιστοσελίδες τους με κριτικές. Έτσι οι μεγαλύτερες ιστοσελίδες συνεχίζουν να συγκεντρώνουν μερίδιο αγοράς, ωθώντας στο περιθώριο τις μικρότερες.
Ανάμεσα στις καλύτερες ξενοδοχειακές αγορές βρίσκεται η Ελλάδα, συγκεντρώνοντας τη δεύτερη καλύτερη επίδοση ανάμεσα σε 19 χώρες από όλο τον κόσμο, σύμφωνα με το 2017 Global Hotel Reputation Benchmark Report.
Τα ξενοδοχεία της χώρας μας είχαν μια από τις καλύτερες επιδόσεις online κριτικών ανάμεσα στις πρώτες αγορές, με βάση κριτικές άνω των 100.000 ετησίως (Κίνα με 4,42 βαθμούς, Ελλάδα με 4,34 βαθμούς, Αφρική με 4,26 βαθμούς).
Βελτιωμένος κατά 0,7% εμφανίζεται και ο μέσος όρος αξιολόγησης των ελληνικών ξενοδοχείων από επισκέπτες το 2016 σε σχέση με το 2015, σύμφωνα με το 2017 Global Hotel Reputation Benchmark Report, που παρουσιάζει τις επιδόσεις ξενοδοχείων από όλο τον κόσμο βάσει κριτικών.
Τα ελληνικά ξενοδοχεία συγκεντρώνουν μέσο όρο αξιολόγησης 4,34, έναντι 4,31 βαθμών το 2015 και κατατάσσονται στη 2η θέση της λίστας με τις 19 συνολικά χώρες που έχουν τις καλύτερες κριτικές ξενοδοχείων.
Η αξιολόγηση των ελληνικών ξενοδοχείων βασίζεται σε 343.148 κριτικές, έναντι 325.832 κριτικών το 2015.Η έκθεση, η οποία δημοσιεύεται από την εταιρία υπηρεσιών λογισμικού Revinate, ανέλυσε 70 εκατ. δημοσιευμένων κριτικών στο διαδίκτυο από επισκέπτες ξενοδοχείων από όλο τον κόσμο την τελευταία 2ετία, οι οποίοι το 2016 μόνο ανήλθαν σε 40 εκατ.
Τη μεγαλύτερη βελτίωση είχαν η Ινδονησία, το Μεξικό, η Βραζιλία και οι ΗΠΑ.Οι περιοχές με την υψηλότερη βαθμολογία το 2016 ήταν η Ασία (4,28), η Ευρώπη (4,24) και η Λατινική Αμερική (4,24) και ακολούθησαν η Μ. Ανατολή και η Αφρική (4,12), η Β. Αμερική (4,09) και η Ωκεανία (4,08).Ωστόσο, σε ετήσια αύξηση, τα ξενοδοχεία της Μ. Ανατολής και της Αφρικής (+1,5%) και της Β. Αμερικής (+1,2%) είχαν τις ισχυρότερες επιδόσεις.