Έρευνα για Ξενοδοχεία 5 αστέρων στην Ελλάδα: Υψηλής ποιότητας ξενοδοχεία με.. ανάγκη για value for money

11/9/2019
Επιθυμώντας να συνεισφέρει ενεργά στον Ελληνικό Τουρισμό και στον τρόπο που το ελληνικό τουριστικό προϊόν προβάλλεται σε ψηφιακό περιβάλλον, η νέα, εκτενής έρευνα της Interweave χαρτογραφεί το στάτους και τις πρακτικές προβολής και προώθησής των ξενοδοχείων 5 αστέρων της Ελλάδας.

Η έρευνα, που διενεργήθηκε τον Ioύνιο 2019 επί του συνόλου των ξενοδοχείων 5 αστέρων της χώρας και είναι διαθέσιμη στο https://interweaveagency.com/5-star-hotels-greece-research/ αναλύει μια σειρά από πολύτιμα δεδομένα που αποτυπώνουν τα δυνατά και αδύναμα σημεία της πολυτελούς φιλοξενίας στην Ελλάδα, τόσο ως προς την προσφερόμενη εμπειρία όσο και ως προς την επικοινωνία αυτής.

“Ως εταιρεία, η σχέση μας με τον Ελληνικό Τουρισμό είναι πολύχρονη, επομένως βαθιά και ουσιαστική. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, επιθυμούμε να συμβάλλουμε στη διαρκή αναβάθμισή του, συλλέγοντας και δημοσιοποιώντας δεδομένα που μπορούν να αποτελέσουν χρήσιμα εργαλεία στα χέρια των ανθρώπων που δραστηριοποιούνται σε αυτόν. Η συγκεκριμένη έρευνα σχεδιάστηκε έχοντας πρωτίστως στο νου να αξιοποιηθεί από τους ίδιους τους ξενοδόχους προκειμένου να βελτιστοποιήσουν την εμπειρία που προσφέρουν και κυρίως τις πρακτικές που ακολουθούν για την ανάδειξη αυτής της εμπειρίας στις ψηφιακές πλατφόρμες”, εξηγεί η Αίγλη Μπαλαμάτση, CEO & Executive Strategy Director της Interweave.

“Συνδυάζοντας τα δεδομένα, ήρθαμε αντιμέτωποι με εξαιρετικά ενδιαφέροντα ευρήματα. Για παράδειγμα, η εκτενής ανάλυση των δεδομένων από τα reviews των χρηστών σε Booking, TripAdvisor, και Google ‘δείχνει’ πώς βιώνουν οι επισκέπτες την εμπειρία πολυτελούς φιλοξενίας στην Ελλάδα: προτάσσουν την καθαριότητα ως βασική αρετή και το value for money ως σημαντική αδυναμία. Παρόλα αυτά τα υψηλά ‘σκορ’ που καταγράφονται κατά μέσο όσο σε όλες τις προαναφερθείσες πλατφόρμες (4.4/5 στο TripAdvisor, 8.76/10 στο Booking, 4.49/5 στη Google) δείχνουν την υψηλή ποιότητα του τελικού προϊόντος”, υπογραμμίζει ο Ηλίας Φίλης, επικεφαλής της έρευνας και Head of Performance στην Interweave και συνεχίζει: “Επίσης είδαμε πως ένα 10% των ξενοδοχείων δεν διαθέτει online booking και άλλο ένα 10% έχει ιστοσελίδα χωρίς mobile version - την ίδια στιγμή που όλα τα websites με αυτές τις προδιαγραφές έχουν 3,3x και 1,4x αντίστοιχα περισσότερες οργανικές επισκέψεις”, καταλήγει.


Περισσότερα στοιχεία για την έρευνα

- Πραγματοποιήθηκε τον Ιούνιο 2019
- Εξετάστηκαν 539 ξενοδοχεία 5 αστέρων στην Ελλάδα
- Ως βασικά μεθοδολογικά εργαλεία αναφέρονται το Screaming Frog & Ahrefs
- Αξιοποιήθηκαν δεδομένα από τις πλατφόρμες Google, Tripadvisor, Booking, Facebook, Instagram

Σχετικά με την Interweave

H Interweave είναι μια βραβευμένη εταιρία που δραστηριοποιείται διεθνώς στο χώρο της επικοινωνίας και του marketing και παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες δημιουργικού, συμβουλευτικής, και τεχνολογίας. Mε 41 ταλαντούχους επαγγελματίες στο δυναμικό της στην Αθήνα και το Λονδίνο, και ένα ευρύτατο δίκτυο συνεργατών εντός και εκτός Ευρώπης, διαθέτει μεγάλη εξειδίκευση στον τουρισμό, υποστηρίζοντας τους επαγγελματίες του κλάδου με υπηρεσίες 360°. Έχοντας βαθιά πίστη στον ηγετικό ρόλο που μπορεί να παίξει η Ελλάδα στο παγκόσμιο τουριστικό γίγνεσθαι, η Interweave φιλοδοξεί να στηρίζει με παρόμοιες πρωτοβουλίες τον Ελληνικό Τουρισμό και τους ανθρώπους που δραστηριοποιούνται σε αυτόν.
https://interweaveagency.com/