Μπορεί ορισμένοι εδώ στη χώρα μας να γκρινιάζουν μονίμως, ότι υπολειπόμαστε των ευρωπαίων, όμως οι μετρήσεις των ξένων τουριστών για τα ελληνικά ξενοδοχεία άλλα δείχνουν. Πιο συγκεκριμένα σύμφωνα με το δελτίο του SETE Intelligence, το 2015 ο δείκτης ικανοποίησης για την Ελλάδα βρίσκεται στο 84,5%, σημαντικά υψηλότερα από τον δείκτη των ανταγωνιστών (81,5%). Επίσης, είναι σημαντικό ότι και οι επιμέρους δείκτες όπως η σχέση ποιότητας τιμής, εξυπηρέτηση, δωμάτιο, φαγητό ποτό και καθαριότητα, κινούνται σε υψηλότερα ποσοστά στην Ελλάδα σε σχέση με τους ανταγωνιστές.
Ο Γενικός Δείκτης Ικανοποίησης (GRI: Global Review Index) πελατών ξενοδοχείων για το έτος του 2015, βασίζεται σε αξιολογήσεις από 280.291 πελάτες ελληνικών ξενοδοχείων και 1.094.807 πελάτες των ανταγωνιστικών προορισμών και προέρχονται από το σύστημα της Review Pro.

Στην υψηλότερη θέση ικανοποίησης βρίσκεται η Ήπειρος με το εντυπωσιακό ποσοστό 89,3% και ακολουθούν οι Κυκλάδες με το επίσης εντυπωσιακό ποσοστό 88%. Επίσης, εντυπωσιακά υψηλό ποσοστό ικανοποίησης (87,9%) έχουν και οι πελάτες των ξενοδοχείων 5*.
Η Σαντορίνη, η Μύκονος, οι Κυκλάδες, η Κρήτη, η Χαλκιδική, τα Δωδεκάνησα και το Ιόνιο υπερτερούν έναντι των ανταγωνιστικών τους προορισμών. Η Αθήνα υστερεί μόνο έναντι της Κωνσταντινούπολης και υπερτερεί στη σύγκριση με τη Ρώμη ενώ ισοβαθμεί με τη Βαρκελώνη. Η Θεσσαλονίκη έχει δείκτη ποιότητας 80% και υπερτερεί έναντι της Σμύρνης και της Μασσαλίας ενώ υστερεί έναντι της Μπολώνιας. Η Κύπρος υπερτερεί έναντι όλων των ανταγωνιστικών προορισμών εκτός Ελλάδος.
Διαβάστε εδώ όλο το δελτίο του Sete Intelligence