Σημαντική αύξηση τόσο των επισκέψεων από φορητές συσκευές στις ιστοσελίδες ξενοδοχείων, όσο και οι κρατήσεις καταγράφει έρευνα που δημοσιεύει ο Παναγιώτης Υφαντής στο euro2day και πραγματοποίησε η Nelios, εταιρεία διαδικτυακού μάρκετινγκ ξενοδοχείων, σε 100 συνεργαζόμενες ελληνικές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις κατά τη διετία 2014-2015.
Στις συγκεκριμένες ξενοδοχειακές επιχειρήσεις οι επισκέψεις στις ιστοσελίδες μέσω κινητών τηλεφώνων αυξήθηκε το 2015 κατά 30% σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά όταν στο ίδιο διάστημα οι συνολικές επισκέψεις στους ιστοχώρους των ίδιων ξενοδοχείων αυξήθηκε μόλις 3% ενώ οι επισκέψεις μέσω υπολογιστών γραφείου κατέγραψαν μείωση 0,6%.
Το αποτέλεσμα
(διαβάστε εδώ όλο το ρεπορτάζ) ήταν να αυξηθεί σημαντικά το μερίδιο των επισκέψεων από κινητά τηλέφωνο από το 32,5% το 2014 σε 40,5% το 2015, καταγράφοντας αύξηση 24,6%.
Εντυπωσιακή, ωστόσο, ήταν η αύξηση που κατέγραψαν τα εν λόγω ξενοδοχεία στις κρατήσεις τους μέσω κινητών η οποία έφθασε το +134% το 2015 έναντι της προηγούμενης χρονιάς. Έτσι, το μερίδιο των κινητών στο σύνολο των κρατήσεων που έγιναν στα συγκεκριμένα ξενοδοχεία αυξήθηκε από το 14,1% στο 19%, καταγράφοντας άνοδο της τάξης του 35%.
Αποτέλεσμα των προηγούμενων ήταν να αυξηθούν τα έσοδα των συγκεκριμένων ξενοδοχειακών επιχειρήσεων από κρατήσεις μέσω κινητών κατά 106% το 2015 έναντι της προηγούμενης χρονιάς. Ταυτόχρονα οι πωλήσεις των εν λόγω ξενοδοχειακών επιχειρήσεων από κρατήσεις μέσω κινητών αντιπροσωπεύουν, πλέον, το 17,3% (2015) έναντι μεριδίου 13,6% το 2014. Η αύξηση εσόδων που είδαν στα ταμεία τους τα συγκεκριμένα ξενοδοχεία έφθασε το 27%, σύμφωνα με τη Nelios.