Η Κρήτη στο επίκεντρο των σχεδίων της TUΙ για επέκταση της τουριστικής σεζόν
26/6/2015
Την Κρήτη επέλεξε για την παρουσίαση του παγκόσμιου χειμερινού της προγράμματος η TUI Γερμανίας το 2015/16 τη Δευτέρα 29 Ιουνίου 2015 στις 11:00 π.μ., Avra Imperial Beach Resort & Spa, Αίθουσα «Maestro I» στα Χανιά (Κολυμπάρι)
«Επιλέγοντας την Ελλάδα ως τόπο διοργάνωσης της εν λόγω εκδήλωσης, θέλουμε συνειδητά να υπογραμμίσουμε τη μεγάλη σημασία που έχει για εμάς η Ελλάδα ως τουριστικός προορισμός» αναφέρει σχετική ανακοίνωση της εταιρίας. H συνέντευξη τύπου θα γίνει παρουσία, μεταξύ άλλων, του κ. Christian Clemens, CEO TUI Germany και Oliver Doerschuck, COO TUI Germany.
Αξίζει να σημειωθεί ότι παρά την πτώση στις κρατήσεις από Γερμανία η TUI επενδύει στην Ελλάδα έχοντας μάλιστα στα σχέδιά της να εντάξει πιλοτικά πόλεις όπως τα Χανιά, η Ρόδος ή το Ρέθυμνο στα προγράμματα χειμερινού τουρισμού. Άλλωστε δεν είναι κρυφό ότι η εταιρία θεωρεί ειδικά την Κρήτη και τη Ρόδο ως ιδανικές περιοχές για τη διεύρυνση της σεζόν καθώς διαθέτουν επαρκή σύνδεση αλλά και ξενοδοχειακές υποδομές.
Για την TUI Travel, η Ελλάδα εξακολουθεί να αποτελεί έναν ιδιαίτερα σημαντικό τουριστικό προορισμό στη Μεσόγειο. Στην ομιλία του τον Οκτώβρη του 2014 (20/10) στο Ετήσιο Συνέδριο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων στην Αθήνα, ο Πίτερ Λονγκ, διευθύνων σύμβουλος της TUI Travel PLC επεσήμανε: «Σημασία ωστόσο δεν έχουν μόνο οι αφίξεις επισκεπτών. Σημασία έχουν τα οικονομικά και κοινωνικά οφέλη που δημιουργούνται μέσω του τουρισμού συνολικά. Ως TUI στηρίζουμε, άμεσα και έμμεσα, 10.000 θέσεις εργασίας στην Ελλάδα. Ο δε αριθμός των επισκεπτών μας αντιστοιχεί περίπου στο 10% της συνολικής τουριστικής κίνησης στη χώρα. Αποδεικνύεται έτσι η βαρύτητα της ηγετικής μας θέσης στην ελληνική αγορά. Στόχος μας είναι να αξιοποιήσουμε αυτή την ισχυρή θέση, έτσι ώστε να συνεισφέρουμε στην περαιτέρω ανάπτυξη και αναβάθμιση του ελληνικού τουρισμού.» Στην ομιλία του, ο Πίτερ Λονγκ ενθάρρυνε τους Έλληνες ξενοδόχους και τους τοπικούς παραγωγούς να συνεργάζονται πιο στενά μεταξύ τους, καθώς έτσι ενισχύεται η τοπική οικονομία, ενώ αυξάνεται η ικανοποίηση των πελατών. Επιπλέον, η στενή συνεργασία μεταξύ όλων των εμπλεκομένων θα βοηθήσει στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, στην ανάπτυξη νέων ανερχόμενων ελληνικών προορισμών, καθώς και στη βελτίωση συγκεκριμένων υποδομών, όπως είναι τα περιφερειακά αεροδρόμια, το οδικό δίκτυο, τα λιμάνια κρουαζιερόπλοιων και οι μαρίνες. Καίριας σημασίας είναι βεβαίως και η σύγχρονη επαγγελματική κατάρτιση στον τουρισμό, έτσι ώστε να τεθούν τα θεμέλια για τη μελλοντική ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού.
Λίγους μήνες πριν ομιλία του ο κ. Thomas Ellerbeck, Μέλος του Δ.Σ. και Επικεφαλής των Διεθνών Σχέσεων του Ομίλου TUI, του μεγαλύτερου tour operator παγκοσμίως, μιλώντας, σε δείπνο που παρέθεσε το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο, μετά το πέρας της ετήσιας τακτικής γενικής συνέλευσης το 2014, σημείωσε ότι οι ξένοι επενδυτές προσδοκούν από την Ελλάδα κυρίως νομική και επενδυτική ασφάλεια, καθώς και διαυγείς και γρήγορες διαδικασίες αδειοδότησης. «Ο τουρισμός δεν είναι μόνο ο βασικός πυλώνας στήριξης της ελληνικής οικονομίας, αλλά τώρα πλέον είναι και σημαντικός εγγυητής για τη μελλοντική ανάπτυξη της Ελλάδας. Η TUI πιστεύει στην επιτυχία της Ελλάδας, διαβλέπει νέες ευκαιρίες στην αγορά και για το λόγο αυτό εντείνει τις επενδύσεις της» είπε πέρυσι.
Σημειώνεται ότι ο όμιλος της Tui έχει συνεργασία με 2.800 ξενοδοχεία και το 2014 διακίνησε στη χώρα μας περισσότερους από 2 εκατ. τουρίστες εκ των οποίων περίπου 1 εκατ. από τη Γερμανία και τη Βρετανία. Σύμφωνα με εκτιμήσεις της εταιρείας, oι πάσης φύσεως δραστηριότητες του ομίλου στην ελληνική αγορά προκαλούν ετήσιο τζίρο της τάξης των 750 εκατ. ευρώ εκ των οποίων τα 100 εκατ. ευρώ προέρχονται από την Tui Hellas. Επίσης, σύμφωνα με στοιχεία της Tui Hellas, το 2014 επετεύχθη κατά περίπου μία εβδομάδα επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν στη χώρα μας. Ο όμιλος θεωρεί ότι υπάρχουν μεγάλα περιθώρια στο μέτωπο της επιμήκυνσης στη χώρα μας εφόσον διασφαλιστεί η πολιτική σταθερότητα