Αλλάζουν όνομα στο "Αγιος Γεώργιος"

10/1/2015
Με γρήγορους ρυθμούς προχωρά η αλλαγή του ονόματος του ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ καθώς το παλιό όνομα σβήστηκε από την πρύμνη του πλοίου. Τις επόμενες ημέρες θα γραφτεί το νέο του όνομα, ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ.

Μια εικόνα που σε πολλούς θα προξενήσει παράξενα συναισθήματα, καθώς από τη μία, εδώ και 10 χρόνια όλοι είχαμε μάθει και αγαπήσει το πλοίο ως ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, και από την άλλη το όνομα ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ ξυπνά έντονες μνήμες από το παρελθόν. Να σημειώσουμε οτι είναι το τρίτο πλοίο της οικογένειας Βεντούρη που ονομάζεται ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ. Προηγήθηκαν το θρυλικό KONINGIN WILHELMINA ή αλλιώς ο ΙΠΤΑΜΕΝΟΣ ΟΛΛΑΝΔΟΣ που από το 1981 μέχρι και το 1994 είχε στις μπάντες του αυτό το όνομα. Ίσως το πλοιο με τους περισσότερους φίλους στην ιστορία της Ελληνικής ακτοπλοίας. Το δεύτερο πλοίο που ονομάστηκε ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ (2), ήταν το Βέλγικο σκαρί PRINS PHILIPPE από το 1994 μέχρι και το 1996. Καί τα δυο πλοία δρομολογήθηκαν στη γραμμή Πειραιάς - Σύρος - Τήνος - Μύκονος. Είναι η πρώτη φορά που πλοίο της VENTOURIS SEA LINES θα προσεγγίζει το νησί της Τήνου από τη Ραφήνα. Την ίδι α ώρα σύμφωνα με τα ναυτεργατικά σωματεία ΠΕΜΕΝ, Στέφενσων και ΠΕΕΜΑΓΕΝ, η πλοιοκτήτρια του «Άγιος Γεώργιος» προχωράει σε μεταβολή του ονόματος για να αντικαταστήσει τους 11 απλήρωτους ναυτεργάτες της, που βρίσκονται σε επίσχεση. Σε ανακοίνωσή τους σημειώνουν: «Από καταγγελίες των 11 ναυτεργατών μελών του πληρώματος του Ε/Γ-Ο/Γ "ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ" της ναυτιλιακής "Παναγία Οδηγήτρια ΝΕ", οι οποίοι βρίσκονται σε επίσχεση εργασίας από τις 13/10/2014, λόγω μη καταβολής δεδουλευμένων και ενώ παραμένει γι' αυτό τον λόγο ανοιχτό το ναυτολόγιο του πλοίου με οφειλές στο ΝΑΤ, η εταιρεία προχωράει στη μεταβολή του ονόματος του πλοίου και εκβιάζει για ναυτολόγηση ναυτεργατών προς αντικατάσταση αυτών που βρίσκονται σε επίσχεση εργασίας, θέλοντας να το ναυλώσει, όπως δηλώνει, στη ναυτιλιακή εταιρεία ΑΝΕΚ». Τα σωματεία απαιτούν από τις υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας και του ΝΑΤ «να μην προχωρήσουν σε καμία μεταβολή του ναυτολογίου μέχρι την εξόφληση των δεδουλευμένων και την εξόφληση των οφειλών στο ΝΑΤ», ενώ ζητούν να γίνει έλεγχος του πλοίου από την Επιθεώρηση Εμπορικών Πλοίων «για σοβαρά προβλήματα στην ασφάλεια και την αξιοπλοΐα του».



Πηγή: MilosLife.gr