Accor: Παγκόσμια καμπάνια προβολής προς στήριξη των ξενοδοχείων της

1/6/2020
Η Accor, ηγέτιδα δύναμη στον κλάδο της φιλοξενίας παγκοσμίως, έχει δρομολογήσει ήδη τη διαδικασία επαναλειτουργίας ορισμένων εκ των ξενοδοχείων της που είχαν κλείσει λόγω της πανδημίας. Με τους περιορισμούς να αίρονται σταδιακά σε πολλούς προορισμούς και τον αριθμό των ξενοδοχείων που αποκαθιστούν τη λειτουργία τους να αυξάνεται σταθερά μέσα στους επόμενους μήνες, η Accor επενδύει στην αναζωογόνηση του τουρισμού και των υπηρεσιών φιλοξενίας καθώς και στην ανάκαμψη της οικονομίας στις περιοχές στις οποίες δραστηριοποιείται.


Το πρόγραμμα ALL - Accor Live Limitless - o καθημερινός lifestyle οδηγός που συνδυάζει προνόμια, υπηρεσίες και εμπειρίες σε όλο το δίκτυο των brands της Accor, σύστησε τη νέα παγκόσμια καμπάνια με τίτλο "Reignite the Love of Travel" η οποία παρουσιάστηκε με ένα film σχεδιασμένο για να καθησυχάσει τους ταξιδιώτες και να ενισχύσει την επιθυμία τους για ταξίδια.


Ο Steven Taylor, Chief Marketing Office της Accor δήλωσε: ”Κατά τη διάρκεια της περιόδου του lockdown σε διάφορα σημεία του κόσμου, μας έκανε ιδιαίτερη εντύπωση το πόσοι πολλοί άνθρωποι μοιράζονταν στα κοινωνικά δίκτυα την έντονη επιθυμία τους να ταξιδέψουν με πολύ δημιουργικό και χιουμοριστικό τρόπο. Ήταν πολύ συγκινητικό να βλέπουμε ότι τους λείπαμε, τόσο όσο μας έλειπαν και αυτοί. Επομένως, το μήνυμα της καμπάνιας προέκυψε πολύ φυσικά καθώς επενδύαμε στην προετοιμασία για την αρχή της σεζόν αλλά και για πιο μακροπρόθεσμες κρατήσεις. Βλέποντας τη γρήγορη ανάκαμψη των επιχειρήσεων στην Κίνα, θελήσαμε να συμβάλλουμε κι εμείς από την πλευρά μας, ώστε να κάνουμε τους επισκέπτες μας να νιώθουν ασφαλείς και να αναζωπυρώσουμε την επιθυμία για το ταξίδι”.


Η πρωτοβουλία "Reignite the Love of Travel" της Accor, θα λανσαριστεί με μια διαδραστική καμπάνια στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Οι ταξιδιώτες θα κληθούν να μοιραστούν τα όνειρά τους και την έμπνευσή τους, τα οποία θα συνδυαστούν για τη δημιουργία ενός δεύτερου film.


Προσφέροντας ασφάλεια στους ταξιδιώτες καθώς ετοιμάζονται και πάλι να εξερευνήσουν τον κόσμο, το πρόγραμμα ΑLL SAFE προστατεύει τους επισκέπτες και το προσωπικό διασφαλίζοντας παράλληλα ότι οι φιλοξενούμενοι θα νιώθουν ασφάλεια όταν διαμένουν σε κάποιο από τα ξενοδοχεία της Accor. Τα μέτρα που περιλαμβάνει έχουν αναπτυχθεί με την υποστήριξη της Bureau Veritas, αναγνωρισμένο παγκόσμιο ηγέτη σε υπηρεσίες δοκιμών, επιθεωρήσεων και πιστοποιήσεων.


Ο Steven Taylor πρόσθεσε χαρακτηριστικά: “Ανταποκριθήκαμε στην κρίση με μια ολοκληρωμένη στρατηγική marketing που έχει ως προτεραιότητα να καθησυχάζει τους επισκέπτες μας μέσω του προγράμματος ALLSAFE και αυτό καθιέρωσε παγκόσμια πρότυπα και πρωτόκολλα στην καθαριότητα και την υγιεινή, ώστε να διασφαλίσουμε ότι θα μπορούμε να καλωσορίσουμε και πάλι τους επισκέπτες μας με απόλυτη ασφάλεια. Επίσης, σε αυτές τις δύσκολες περιόδους, πιστεύουμε ότι είναι μέρος της αποστολής μας να εμπνεουμε τους ανθρώπους με θετική ενέργεια και χιούμορ και να τους ενθαρρύνουμε να αναζωπυρώσουν την αγάπη τους για το ταξίδι”.

Η καμπάνια της Accor “Reignite the Love of Travel” θα λανσαριστεί κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού σε διάφορες χώρες του κόσμου.

H Αccor αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους ξενοδοχειακούς ομίλους παγκοσμίως. Έχοντας στόχο την ολιστική φιλοξενία (augmented hospitality), προσφέρει μοναδικές εμπειρίες σε περισσότερες από 5.000 ξενοδοχειακές μονάδες σε 110 προορισμούς. Με πάνω από 50 χρόνια εξειδίκευσης στον κλάδο της φιλοξενίας, ο Όμιλος παρουσιάζει ένα εκτεταμένο portfolio με ξενοδοχειακά brands που καλύπτουν ένα εύρος από οικονομικές μέχρι πολυτελείς επιλογές και υποστηρίζονται από ένα από καλύτερα προγράμματα ανταμοιβής στον κόσμο. Πέραν της φιλοξενίας, η Accor δίνει τη δυνατότητα νέων τρόπων ζωής, εργασίας και ψυχαγωγίας συνδυάζοντας την εστίαση με τη διασκέδαση, την ευεξία και τη συνεργασία. Προσφέρει επίσης ψηφιακές λύσεις που μεγιστοποιούν τις πωλήσεις, βελτιστοποιούν τις λειτουργίες του ξενοδοχείου και βελτιώνουν την εμπειρία του πελάτη. Αναγνωρίζοντας τη σημασία της αειφορίας για τη βιώσιμη ανάπτυξη, η Accor παρουσιάζει έντονη εταιρική κοινωνική δράση, προσφέροντας στον πλανήτη και την κοινωνία μέσω του προγράμματος “Planet 21 – Acting Here” καθώς και του επενδυτικού κεφαλαίου “Accor Solidarity”, το οποίο βοηθά στην επαγγελματική αποκατάσταση ευάλωτων κοινωνικών ομάδων μέσω της εκπαίδευσης. Η Accor SA είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο Euronext Paris (κωδικός ISIN: FR0000120404) και στην αγορά OTC (Ticker: ACRFY) στις Ηνωμένες Πολιτείες. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το accor.com ή ακολουθήστε μας σε Twitter και Facebook

Τρία από τα κορυφαία brands της Accor βρίσκονται ήδη στην Ελλάδα σε στρατηγικές τοποθεσίες, προσφέροντας ένα εύρος εμπειριών φιλοξενίας, από οικονομικές έως πολυτελείς. Τα Sofitel Athens Airport και Novotel Athenes Hotel παρέχουν υπηρεσίες υψηλών προδιαγραφών, ενώ το κοσμοπολίτικο brand ibis Styles συναντάται σε Αθήνα και Κρήτη. Το Athens Capital Hotel – MGallery Collection, η τελευταία προσθήκη στο χαρτοφυλάκιο του Ομίλου, αναμένεται να ξεκινήσει τη λειτουργία του στην Αθήνα το 2020. Η επένδυση στην ανακαίνιση του ιστορικού αυτού κτηρίου πραγματοποιήθηκε από την Εταιρεία Ελληνικών Ξενοδοχείων Λάμψα Α.Ε. Ο Όμιλος έχει επίσης προχωρήσει σε συνεργασία με την AEGEAN Airlines, την κορυφαία αεροπορική εταιρεία στην Ελλάδα, στο πλαίσιο του προγράμματος ανταμοιβής ALL, Accor Live Limitless.