Στον τουρισμό προσβλέπει ο όμιλος Metro

15/2/2018
Επενδύσεις και ανοίγματα σε μια αγορά όπως ο κλάδος HORECA που λόγω τουρισμού έχει δυναμική περιλαμβάνει ο σχεδιασμός του Ομίλου Metro για το επόμενο διάστημα. Πιο συγκεκριμένα σκοπεύει με ένα πρόγραμμα ύψους 45 εκατομμυρίων ευρώ να προσχωρήσειςσε ίδρυση νέων καταστημάτων, ανακαινίσεις και τροποποιήσεις παλαιότερων αλλά και στην τοποθέτηση στην αγορά ενός νέου consept, η εταιρεία Metro My market ΑΕΒΕ της οικογένειας Παντελιάδη.
Μάλιστα μαζί με τον με τον Γιώργο Σαλάχα, έμπειρο στέλεχος της αγοράς ίδρυσαν τη Milestone. Πρόκειται για μια εταιρία που με δικά της προϊόντα σε επιλεγμένα σημεία των καταστημάτων τόσο του δικτύου λιανικής του ομίλου, δηλαδή της My Market, όσο και σε καταστήματα του δικτύου χονδρικής, δηλαδή της METRO απευθύνεται σε ξενοδόχους εστιάτορες και ιδιοκτήτες επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος. Σε τέσσερα καταστήματα cash & carry και τέσσερα καταστήματα λιανικής ήδη το σχετικό στήσιμο έχει γίνει με στόχο μέσα στο 2018 και τα 49 καταστήματα METRO και τα 223 καταστήματα My Market να αποκτήσουν το ειδικό αυτό σημείο πώλησης ειδών HORECA.
“Tο σκεπτικό μας είναι ότι έχουμε χιλιάδες καταναλωτές που μπαίνουν στα καταστήματά μας καθημερινά. Πιστεύουμε ότι αν δημιουργήσουμε έναν νέο χώρο ξεχωριστό και ευδιάκριτο χώρο θα μπορέσουμε να κερδίσουμε και από αυτή την αγορά¨τόνσιε αναφερόμενος στο άνοιγμα στη νέα αγορά ο κ. Παντελιάδης. Ισχυρό όπλο η διασπορά των φυσικών σημείων πώλησης, το ωράριο λειτουργίας (από νωρίς το πρωί ως τις 21.00) αλλά και οι τιμές που επιτυγχάνονται με ίδιες εισαγωγές προϊόντων.
Ο πρώτος στόχος είναι σε μια κατακερματισμένη αγορά που όμως έχει κατ΄ ελάχιστον συνολικό τζίρο 100 εκ. ευρώ, αλλά και τους μεγάλους του λιανεμπορίου να λοξοκοιτάζουν προς τα κει όπως η Σκλαβενίτης, είναι να φτάσει πωλήσεις τζίρο 20 εκατ. ευρώ και μερίδιο 45%.