Περιφέρεια Αττικής: Απολογισμός δράσης και τρεις κινήσεις προβολής μέχρι το 2020

19/3/2019
Τη θετική πορεία και τρεις νέες στρατηγικές ενέργειες (φιλμογράφηση, ψηφιακή καμπάνια, επαφές με την διεθνή αγορά) της Διεύθυνσης Τουρισμού της Περιφέρειας Αττικής παρουσίασε η Περιφερειάρχης Αττικής Ρένα Δούρου στην εκδήλωση με θέμα: «Οι δυνατότητες του Τουριστικού Τομέα στην Αττική - Απολογισμός έργου της Περιφέρειας Αττικής», η οποία πραγματοποιήθηκε σήμερα, 19 Μαρτίου 2019, στο Μουσείο της Ακρόπολης.

Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν σημαντικές πολιτικές προσωπικότητες, βουλευτές τόσο του Ελληνικού , όπως ο Κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Ξυδάκης, όσο και του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, εκπρόσωποι δημοσίων φορέων από τον τουριστικό και εμπορικό κλάδο, εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης, καθώς και δημοσιογράφοι του εγχώριου Τύπου, οι οποίοι παρακολούθησαν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τις εισηγήσεις και τις παρουσιάσεις των ομιλητών.




Κατά την εναρκτήρια ομιλία της, η Περιφερειάρχης Ρένα Δούρου καλωσόρισε τους προσκεκλημένους, υπογραμμίζοντας μεταξύ άλλων: «Έχουμε διανύσει πολύ δρόμο και στον Τομέα του Τουρισμού βάζοντας τις βάσεις για τις μελλοντικές δράσεις μας. Ανοίξαμε νέους δρόμους και δείξαμε τι μπορεί να κάνει η Αυτοδιοίκηση, ακόμη και υποστελεχωμένη, χωρίς σαφές θεσμικό πλαίσιο, όταν έχει την πολιτική βούληση, τη στήριξη των υπηρεσιακών της ανθρώπων, τη συμπαράσταση των αρμόδιων φορέων, τη σχεδιασμένη δράση. Για αυτό και σήμερα, όπως σας είπα ήδη στην αρχή, δεν κλείνουμε ένα κεφάλαιο, με έναν απολογισμό. Συνεχίζουμε να γράφουμε το νέο βιβλίο της σύγχρονης τουριστικής προβολής, το οποίο ανοίξαμε πριν από 4.5 χρόνια».



Οι εισηγητές της εκδήλωσης κα. Ελένη Δημοπούλου, Εντεταλμένη Περιφερειακή Σύμβουλος για τον Τουρισμό στην Περιφέρεια Αττικής, κα. Αθηνά Κολυβά, Προϊσταμένη της Διεύθυνσης Τουρισμού της Περιφέρειας Αττικής και ο κ. Δημήτρης Κούτουλας, Επίκουρος Καθηγητής του Πανεπιστημίου Πατρών, παρουσίασαν λεπτομερώς και παραστατικά τους στόχους, τα πεπραγμένα και τους μελλοντικούς σχεδιασμούς της Διεύθυνσης Τουρισμού, τονίζοντας πως η στρατηγική της υλοποιείται σταθερά, εδώ και σχεδόν 4 χρόνια, ωφελώντας με πολλαπλά θετικά αποτελέσματα την ανάπτυξη του τουρισμού στη μητροπολιτική περιφέρεια της Ελλάδος.

Το ανθρώπινο δυναμικό της Διεύθυνσης Τουρισμού εργάζεται διαρκώς, υπερβαίνοντας τα εμπόδια και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει, με σκοπό την εκπλήρωση του οράματος της προσαρμογής της τουριστικής ταυτότητας της Αττικής, έτσι ώστε η Αθήνα, αλλά και κυρίως ολόκληρη η Αττική, να επανατοποθετηθεί στονδιεθνή τουριστικό χάρτη ως «ένα σύνολο προορισμών για ολιγοήμερες διακοπές όλο τον χρόνο».



Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης παρουσιάστηκαν επίσης τα ποσοτικά αποτελέσματα των έργων και των δράσεων στις οποίες προέβη η Διεύθυνση Τουρισμού το χρονικό διάστημα 2014-2019, με σκοπό την ενίσχυση της τουριστικής ανάπτυξης της περιοχής, καθώς και τα στοιχεία που αποδεικνύουν τη δυναμική δημόσια παρουσία την οποία έχει κατορθώσει να επιτύχει, μέσα στο σύντομο διάστημα της λειτουργίας της, συμβάλλοντας έτσι στην προβολή και διάδοση της εικόνας της Αττικής ως ενός κορυφαίου τουριστικού προορισμού απαράμιλλης ομορφιάς, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

«Μας δίνει μεγάλη ικανοποίηση το γεγονός ότι μετά από μόλις 2,5 χρόνια υπάρχουν μετρήσιμα αποτελέσματα της τουριστικής καμπάνιας που υλοποίει η Περιφέρεια Αττικής», δήλωσε η κα. Ελένη Δημοπούλου. «Οι καλές επιδόσεις για τον τουρισμό της Αττικής οφείλονται σε τρεις λόγους: Πρώτον στη στενή συνεργασία που αναπτύξαμε με τους Δήμους, τον ΕΟΤ και τους τουριστικούς φορείς. Δεύτερον στην ύπαρξη μιας ξεκάθαρης στρατηγικής marketing και ενός αναλυτικού σχεδίου δράσεων που μας εκπόνησε το Πανεπιστήμιο Πατρών και ο καθηγητής κος. Δ. Κούτουλας. Και τρίτον, στις άοκνες προσπάθειες όλων των στελεχών στη Διεύθυνση Τουρισμού. Η τουριστική καμπάνια συνεχίζεται, καθώς έχουν δρομολογηθεί πολλές ακόμα ενέργειες μέχρι και το 2020, όπως λ.χ η εκ νέου φιλμογράφηση και φωτογράφιση όλης της Αττικής, μια διεθνής διαδικτυακή καμπάνια και η συνέχιση των εντατικών επαφών με την παγκόσμια τουριστική αγορά».